1 / 90

Hilton Washington DC/Rockville Hotel & Executive Meeting Ctr

Washington D.C, USA

Om hotellet

Med et ophold ved Hilton Washington DC/Rockville Hotel & Executive Meeting Ctr har du en central base i Rockville, kun 15 minutters kørsel fra Walter Reed National Military Medical Center og RIO Washingtonian Center. Dette hotel med familievenlig profil ligger 17 km fra Smithsonian's National Zoo og 19,3 km fra Georgetown-universitetet. Føl dig hjemme i et af de 315 værelser, der indeholder køleskab og iPod-dockingstation. Der er gratis internetforbindelse via kabel og Wi-Fi, og et 49-tommers LCD-tv med premium-tv-kanaler sørger for underholdningen. Værelset har et privat badeværelse med en kombination af bruser/badekar samt gratis toiletartikler og hårtørrer. Faciliteter inkluderer pengeskabe med plads til bærbar computer og skriveborde, og rengøring udføres dagligt. De viste afstande er afrundet til nærmeste 0,1 kilometer.

Pike & Rose - 1,7 km
Rockville Town Center - 3,7 km
Strathmore - 3,9 km
Westfield Montgomery Mall - 6,8 km
National Institute of Health Campus - 7,6 km
NIH Clinical Center - 7,9 km
Walter Reed National Military Medical Center - 8 km
Brookside Haverne - 8,8 km
The Bethesda Theater - 9,1 km
Bethesda Row - 9,8 km
RIO Washingtonian Center - 10,2 km
Rio Lakefront - 10,4 km
Rock Creek Park - 11,8 km
The Spa at the Ritz-Carlton - 12,1 km
Montgomery County Agricultural Fairgrounds - 12,1 km

Den nærmeste lufthavn er:
Gaithersburg, MD (GAI-Montgomery County Airpark) - 16,5 km
College Park, MD (CGS) - 30,7 km
Ronald Reagan Nationale Lufthavn (DCA) - 39,5 km
Washington Dulles Internationale Lufthavn (IAD) - 41,3 km
Fort Meade, Maryland (FME-Tipton Lufthavn) - 37,9 km

Den foretrukne lufthavn for Hilton Washington DC/Rockville Hotel & Executive Meeting Ctr er Ronald Reagan Nationale Lufthavn (DCA).

Gæsterne har blandt andet adgang til gratis internetforbindelse via kabel, et forretningscenter og limousine- eller luksusbilservice. Planlægger du et arrangement i Rockville? På dette hotel er der et område på 3252 kvadratmeter til rådighed, bestående af et konferencecenter og mødelokaler. Selvstændig parkering (tillægsgebyr) er til rådighed på stedet. Drag fordel af rekreative tilbud, såsom et døgnåbent fitnesscenter, eller andre faciliteter, inklusive gratis trådløs internetadgang og concierge-tjenester. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer bryllupsfaciliteter, festsal og automat. Få en bid mad på Olive's, en familierestaurant, hvor du kan nyde en drink i baren/loungen, eller bliv på værelset, hvor der er mulighed for roomservice (i et begrænset antal timer). Takeaway-morgenmad tilbydes mod gebyr dagligt.

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet:

  • Depositum: USD 50.00 pr. overnatning

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

  • Gebyr for takeawaymorgenmad: 19 USD pr. person (cirkapriser)
  • Gebyr for selvstændig parkering (overdækket): 25 USD pr. dag (intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
  • Gebyr for mikrobølgeovn på værelset: 10 USD pr. dag
  • Gebyr for ekstra seng: 10.0 USD pr. dag

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

  • Op til 3 børn i alderen 18 år og derunder kan overnatte gratis på deres forældres eller værgers værelse, hvis de eksisterende sengepladser benyttes.
  • Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne.
  • Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen.
  • Der er mulighed for kontaktløs indtjekning og kontaktløs udtjekning.
  • Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt).

Kort over Hilton Washington DC/Rockville Hotel & Executive Meeting Ctr

Adresse

Hilton Washington DC/Rockville Hotel & Executive Meeting Ctr

Rockville, Maryland, USA

N 39.061127 E -77.123055

Byg din rejse med Amelia, vores AI-rejseplanlægger